Monday 20 October 2014

Rahsia kulit cantik tanpa make-up

--kulit cantik idaman semua orang--
kulit cantik...keyakinan diri kita bertambah
suami pun makin sayang =)
me with mr.hubby


Bila pakai make-up ni..memang cantik! Tapi sayangnya..kulit nampak cantik tapi hanya sementara je. Lagilah leceh bila nak solat..terpaksa basuh muka bersih-bersih dan kalau rajin..lepas solat, pakai semula hehehe.. Dulu-dulu waktu zaman anak dara rajin la jugak saya pakai make-up..tapi bila dah ada anak kecik ni..semua nak cepat! Takde masa nak make-up bagai ni. Paling hebat pun sebelum keluar jenjalan tu je pakai..lepas dah solat..tepek bedak simple2 je hehe.. Lepas tu, saya selalu berangan..dan memang teringin nak dapat kulit yang cantik tanpa perlu make-up. Fuh.. jimat dah tak payah beli barang make-up kan?

Lepas saya amalkan vitamin Shaklee ni, memang saya jarang sangat pakai make up. Paling tak pun..tepek bedak nipis2 dengan lip gloss je. Siap!!! No more eye shadow bagai or foundation bagai ;p Nak kata kulit saya cantik sangat taklah sampai saya tak suka..kulit yang dulunya BERJERAWAT!!! Huhuhuh..stress betul tau kulit BERJERAWAT ni. So, setiap masa nak kena touch up muka dengan bedak supaya tak nampak JERAWAT TIMBUL DAN BEKAS JERAWAT! 

Tapi lepas amalkan vitamin untuk kulit cantik ni, Alhamdulillah..tekstur kulit saya makin elok..rasa lembut, halus, dah kurang jerawat dan parut jerawat dan kulit muka tetap rasa lembap je..wink!!..wink!! Suka tau bila orang tersayang puji.

Apa yang saya amalkan? Taraaaaa!!! :)




Berminat?
Cepat-cepat hubungi Ena =)


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih dan Sudi Singgah Lagi =)